..så vakker dagen er når den berøres av kjærlighet...

22. februar 2007

21.februar

I dag er det vel stor bursdag hjemme i Norge. Her gleder vi oss over at karnevalet er slutt. I dag er folk på jobb igjen. Vi, dvs studentene hadde høydepunktet i går. Var invitert på grill og challa ( offring til Moder Jord) på skolen der spansklæreren jobber. Da vannkrigen starta var jeg snar til å tilby meg å passe på vesker og kameraer. Men no er det over og vi kan ferdes mere fritt, de har jo ikke anbefalt oss å være ute på kvelden da det er mye fyll og slossing. Stod i avisen i dag at 4 var drept under karnevalet her i Sucre.
I dag har jeg vært hos Dama Elegante og fått pedikyr og manikyr, ca 60 kr. Og jeg har levert klær på vaskeriet for studentene, var så masse at jeg fylte hele bagasjerommet på drosja. Ellers er det gangavstand til sentrum, greit ned men opp merker vi høyden. Avslutter med 56 trappetrinn, på toppen da må jeg stoppe for å ta meg igjen. Vi bor på 2800 moh.

Ingen kommentarer: