..så vakker dagen er når den berøres av kjærlighet...

18. februar 2007

SUCRE

Da er jeg fremme i Sucre. Her er karneval og det betyr vannkasting. Vi har no vært i byen for å spise og handle litt. Vi kom hjem igjen kliss våte. Kan vel tenke dere at det er artig og kaste vannballonger etter 21 blonde gringos som hyler og skriker. Prøvde å holde meg på god avstand men det hjalp ikke. Men ellers er det jo topp å være tilbake i Sucre, ganske likt seg. Taxisjåføren vi hadde fra flyplassen var nok rusa på etter eller annet, han var litt vanskelig å komme i kontakt med men vi kom frem tilslutt. Men jeg måtte forklare han hvor vi skulle kjøre. De andre begynte å bli bekymra for oss, vi dro først og kom frem lenge etter de. Vi spiste middag på Locotos som eies av en Bolivianer som snakker rogalansk. På menyen står ørret på norsk vis. Før kunne vi få norsk kaffe også men det sto ikke på menyen lenger, har sikkert godt tom for Ali kaffe fraktet med fra Norge. Jeg har da spist en av mine favoritter, pianøttsuppe. No skal jeg pakke opp og finne tørrre klær.

1 kommentar:

Olseis sa...

Dette ser jo ut til å gå bra. Jeg måtte opprette en egen blogg for å kunne kommentere - får se om jeg legger ut noe selv etterhver.