..så vakker dagen er når den berøres av kjærlighet...

28. februar 2007

26.februar

En stund siden jeg har skrevet, men tiden går så utrolig fort. Jeg rekker ikke så mye mere enn å springe på byen og ordne opp i ting. Er ikkk så mye en får gjort når de åpner først mellom 09 og 10 og stenger igjen for siesta 12.30. Neste økt igjen er fra 15.30/16.00 og utover.
I dag har jeg vært og ordnet med hotell i Buenos Aires, vi må ha en natt der på tilbaketuren. Da jeg kom tilbake til hotellet var det villoppstandelse. En av gutta hedde kolva på motorsykkel. Hørtest verre ut enn det var men vi måtte på sykehuset og sy. Ble tatt imot av en hyggelig lege, og jeg forsikret meg om at alt var sterilt og jeg slappa av da de tok frem engangssprøyte og tråd som vi har hjemme. I såret fant de en ganske stor stein. Da vi skulle gå fikk jeg med meg resept på det som var brukt og tetanus og antibiotika. Tråd mm måtte jeg levere tilbake til sykehuset. Hadde med en av de andre guttene også, han besvimte da for sikkerhets skuld. Men jeg fikk de hele med meg hjem igjen.
Da det var over var det min tur. Hadde time hos tannlegen. Overlevde denne gangen også. Skal tilbake i dag for å ta tannstein.

Ingen kommentarer: