..så vakker dagen er når den berøres av kjærlighet...

23. februar 2007

Alt ordner seg bare en kjenner de rette personene

Siden vi ikke skal ut hit til Bolivia på ubestemt tid skulle jeg i dag ordne opp med kontoen vi hadde i banken her. Fann ut hva som stod på kontoen og gikk for å ta ut pengene, men hva skjer. Aksepterer ikke koden og til slutt blir kortet dratt inn. Det viser seg at Torleif sende med feil. Inn i banken igjen, sitte i kø for å få vite at får å få ut pengene må jeg skaffe meg et nytt kort og det koster 50$. Lite vits når jeg skal avslutte kontoen.
Senere på dagen treffer jeg en kamerat som er bror til ei i banken, han blir med meg og iløpet av en halv time er alt i orden. Det eneste jeg måtte få tak i var passet mitt, sparte 50$ på det. Ikke behøvde jeg å sitte i kø heller og jeg har fått en ny kontakt. Visst det var noe jeg trente hjelp til måtte jeg bare komme til ho.
Ellers er det hyggelig å komme på retsauranter hvor de kjenner deg igjen og spør etter "tu esposo" ( min mann) Akkurat som om vi skulle ha vært der i går.

Ingen kommentarer: